الاثنين، 3 أغسطس 2009

الرحيل

انتابنى شعور غريب قبل سفرى شعور مبكر جدا بالوحدة و الغربة و انى محتاجة لشىء مجنونة يهزنى يصحينى من الغيبوبة الى انا حاسة انى عايشة فيها الفترة دى معقولة بعد ايام هكون فمكان تانى مع ناس تانية مع عادات و تقاليد مختلفة و هتعامل معاهم و يتارة هنجح فى دة و هتكون اهم شىء حصل فى حياتى ممكن لاء انا نفسى مقتنعة ان اهم شىء يحصل فى حياتى انى احب و القى الحب الحقيقى فى حياتى و اعيش بية اعتقد ان دة اهم شىء هيحصل فى حياتى و لو ربنا مقدرش لية ان دة يحصل يبقى دة نصيبى انى اعيش فى الحياة علشان غيرى و بس ..............................
و كلمى دة مش سببة ان البنت بالفطرة بيكون عندها الاحساس دة بالعكس انا عملية جداجدا بس من خلال الى انا مرت بية فى شغلى و حياتى و عمرى لقيت ان كل شىء ممكن يتحل بكلمة حب بلمسة حنان باحتواء كل شىء فى الدنيا اساسها الحب .
انك تعيش مع حد بيحبك شىء بقى مستحيل و سط الاجواء المحيطة بينا بس انا بردوة هدعى ربنا انى القية فى يوم من الايام .

و ان شاء الله هيكون للوصول حلقات كتيرة من بلاد الفرنجة هنحكى عن حاجات كتير و تفتكرو ممكن القى الى بدور علية هناك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هناك تعليق واحد:

  1. ان كل شى فى الدنيا اساسه الحب ولكن العيش مع الشخص الذى تحبه ويحبك أصبح فى هذة الايام صعب الحصول عليه والوصول له الأ انه ليس مستحيلا ...اتمنى ان تجديه سواء كان هناك او هنا ولكن ليس كل حب يدوم بل هناك حب يفنى وينتهى وسيظل حبا واحد هو دائما واتمنى ان تحصلى عليه وهو الحب الحقيقى

    ردحذف